Subject: Paisuv kiusamine ja kahjustamine - Vabaduse Hoone - Fwd: Halduskius -- Fwd: NB!
From: "Vabaduse Neli" <[email-masked]>
To: "Margo Klaos" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Cc: Õiguskantsleri Kantselei <[email-masked]>
Date: Fri, 18 Apr 2025 12:22:24 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Austatud hr. Klaos,

nüüd teie ameti teenistuja Marek Kärsin jätkab teie ametkonna poolt 
toimetatavat Vabaduse Hoone OÜ ahistamist. Oma 11. aprilli kirjas teatab ta 
et on konkreetselt alustanud Vabaduse Hoone OÜ kahjustamist ja 
majandustegevust takistamist ning ilmselt on seeläbi tegemist üldse teadliku 
katsega ettevõte lõpuks hävitada, sest mis võiks olla sellise sihiteadliku 
pahatahtlikkuse eesmärgiks.
Lisan tema kirja failina.

Kordan:
Vabaduse Hoone OÜ ei ole seotud Mäe 11 hoonega.

Vabaduse Hoone OÜ не имеет отношения к зданию на Мяэ 11.

Me pöördume kohtuse õiguskaitse saamise osas.  Samuti kavatseme kõigilt teie 
seotud teenistusjatelt solidaarselt sisse nõuda hüvitised ettevõttele ja 
temaga seotud isikutele põhjustatud majandusliku ja moraalse kahju eest koos 
õiguskaitsekuludega.

Ootame Teilt 7 tööpäeva jooksul vabandust ja kinnitust et Vabaduse Hoone OÜ 
suhtes on kõik menetlused lõpetatud, vastasel juhul on vajalik teie 
ametkonna tegevuse laialdane kajastamine ajakirjanduses elanikkonnakaitse 
eesmärgil pahatahtlikkuse eest.

Lugupidamisega
Ain Kukker
Vabaduse Hoone OÜ

----- Forwarded message ----- 
Subject: Halduskius -- Fwd: NB!
Date: P, 23. märts 2025, 22:09
From: Vabaduse Neli <  <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
To: [email-masked] <  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>

Austatud hr. Klaos,

kohustame teie ametkonda koheselt lõpetama Vabaduse Hoone OÜ suhtes 
korraldatava halduskiusu.

Vabaduse Hoone OÜ ei ole seotud Mäe 11 hoonega. Teie teenistujate tegevus on 
seadusevastane ja ka mittekohane Eesti Vabariigi ametnikele.

Lugupidamisega
Ain Kukker
Vabaduse Hoone OÜ

Lisa. Kiri AK kiri Pintsonile 03.03.2025

----- Forwarded message ----- 
Subject: Fwd: NB!
Date: P, 23. märts 2025, 21:41
From: Ain Kukker <  <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
To: [email-masked] <  <mailto:[email-masked]> [email-masked]>

----- Forwarded message ----- 
Subject: NB!
Date: K, 12. märts 2025, 08:33
From: Madis Pintson <  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
To: [email-masked] <  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>

Tere.

Edastan dokumendi.

Madis Pintson

Ohutusjärelevalve büroo

peainspektor

mob: +372 505 8291

tel: + 372 799 8602

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Lao 17 | 63306 Põlva

 <https://www.rescue.ee/> rescue.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee/> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://www.rescue.ee/et/strateegia>